Od początku roku Discovery Polska i Festiwal Filmowy Millennium Docs Against Gravity zachęcają twórców do pokazania, czym jest dla nich wolność. Inspiracją dla tematu jest przypadające na 2018 rok stulecie odzyskania przez Polskę niepodległości.
W konkursie krótkometrażowych filmów dokumentalnych „Odcienie wolności” mogą wziąć udział zarówno amatorzy, jak i profesjonaliści. Najlepsze produkcje zostaną pokazane na antenie Discovery Channel i podczas 15. Festiwalu Filmowego Millennium Docs Against Gravity. Przyznane zostaną też Nagroda Jury – 10 tys. zł – i Nagroda Publiczności – 5 tys. zł.
Jeszcze do końca marca trwają zgłoszenia do konkursu „Odcienie wolności” organizowanego przez Discovery Polska oraz Festiwal Filmowy Millennium Docs Against Gravity. W ramach konkursu profesjonaliści i amatorzy mogą nadsyłać krótkometrażowe filmy dokumentalne o tym, co oznacza dla nich wolność. Minimalna długość zgłaszanych produkcji to 1 minuta, a maksymalna – 30 minut.
Jury w składzie: Robert Gliński, Artur Liebhart, Paweł Łoziński i Dorota Żurkowska wyłoni najlepszą pracę, której autor otrzyma nagrodę w wysokości 10 tys. złotych. Dodatkową nagrodę, 5 tys. złotych, przyzna publiczność w głosowaniu na stronie konkursu. Uroczyste wręczenie nagród nastąpi podczas Festiwalu Millennium Docs Against Gravity w dniu 19 maja 2018 r. Zwycięskie filmy zostaną również wyemitowane na antenie Discovery Channel i podczas 15. Edycji Festiwalu Millennium Docs Against Gravity.
Zgłoszenia są przyjmowane do 31 marca za pośrednictwem strony internetowej www.odcieniewolnosci.plSzczegóły i regulamin konkursu również będą dostępne pod tym adresem.
O Discovery Communications
Discovery Communications (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) zaspokaja ciekawość i angażuje konsumentów na całym świecie poprzez portfolio najwyższej jakości kanałów dokumentalnych, sportowych oraz dziecięcych. Obejmuje ono międzynarodowe marki telewizyjne, m.in. Discovery Channel, TLC, ID, Animal Planet, Discovery Science i Turbo/Velocity, amerykański kanał OWN: Oprah Winfrey Network, Discovery Kids w Ameryce Łacińskiej oraz Eurosport, wiodącą platformę sportową w Europie, transmitującą wydarzenia atrakcyjne dla lokalnego odbiorcy oraz miejsce, gdzie bije serce igrzysk olimpijskich w Europie. Discovery dociera do ponad 3 mld widzów ogółem w ponad 220 krajach i terytoriach, oferując im każdego roku blisko 54 mld godzin kontentu. Oferta Discovery dostępna jest za pośrednictwem wielu ekranów, włączając TV Everywhere (aplikacje GO, Discovery K!ds Play), rozwiązania OTT (Eurosport Player), social wideo (Group Nine Media) oraz storytelling z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości (Discovery VR).
Więcej informacji na stronie: www.discoverycommunications.com.